tisdag 3 april 2012

Försök på Gädda

Igår var Jag, Love, Felicia och Linea ute på en fisketur efter gädda.
Dagen började runt 10:30 då matsäcken var packad och fiske sakerna klara.
Vädret var härligt förutom att de var JÄVLIGT kallt. Is på linan och rullen blev de.
Dagen slutade med en lite gädda (stor för att vara platsen) för Love på ca. 1,5-2 kg.




































Denna lilla tjockisen fick sedan simma hem till sitt igen.











































Detta får avsluta denna dag.
Hoppas de är några som följer denna blogg. Skulle vara roligt om ni kan skriva de som en kommentar så jag har en lite inblick i de.

Ha en fortsatt bra fiskevecka
och att inte glömma

SKITFISKE PÅ ER

2 kommentarer:

  1. Mysigt var det men fasen vad kallt det va för mina och Linneas fötter, men det är väl vad man får stå ut med för sina fiskegalna pojkar ;)
    Puss på dig! Hoppas jag också får fisk idag :D <33

    SvaraRadera
  2. klart man följer bloggen!synd att det va 2 veckor sen jag fiska senast bara.. får ju fan abstinens haha xD men snart blire mer fiske.. och fler blogginlägg! :)

    SvaraRadera